Leta i den här bloggen

onsdag 3 oktober 2012

Onsdagen är igång!

Onsdagen har börjat. Och för mig började den 7.15 på landala. 45 min spinning med Moa.
Sen hem och äta frulle och softa lite för att nu ta mig i kragen och komma iväg igen.
Hämta en jacka, sätta in pengar och sen spinna med Andréas.
Så ser dagen ut.
Göttigt va?
Jobbet ringde och behöver mig i helgen. Vissa kan ju tycka att det är jobbigt men inte när man får måndagen ledigt och spinning 90 med Therese är bokat.
Woop Woop!!
Det är ju det bästa.
Jag gillar att jobba helger just för att man då får vardagarna ledigt så man kan träna.
Jaja nu får det vara slut på ordbajseriet och komma iväg.

Funderar lite på om jag ska väga mig och se vart jag ligger men just nu så går det så bra utan vågen att jag tror jag väntar lite till.
Har ju en förmåga att tappa motivationen när det inte går som jag vill..
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar