Leta i den här bloggen

måndag 15 oktober 2012

Natten mot måndag..

Helgen är över. Äntligen.
Det jobbigaste denna dagen var att jag inte kunde blogga som jag tänkt imorses till kaffet men allt löste sig och nu är allt uppdaterat och igång.
Tydligen har jag utan att göra något uppdaterat sidovisningarna på denna sidan så nu i skrivandets stund har jag haft 4 besökare. Haha!
Det är lite skillnad från de över 10 000 jag hade innan. Inte för att det egentligen betyder något men ändå.

Idag var jag och körde en crosstraining med Meri. Herr Edman skulle vara med men var ute och svirade halva natten så han sov istället.. Hmpf, det hade jag oxå behövt men jag fick vakna ordentligt och jag vet ju att är jag trött brukar det bli värre när jag INTE tränar..

Imorgon börjar jag dagen med Vipr. Hoppas jag. Om jag kommer upp..
Och sen tror jag det blir spinning 55 plus 90. Kanske blir det lite dans men jag vet inte riktigt än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar