Leta i den här bloggen

måndag 1 oktober 2012

Dag 61.

Klockan är mycket och jag är astrött.
Det är den 1a okt och månaden och veckan började med ett pass Vipr med MEri. Som alltid så spöade hon skiten ur mig men det är ju oxå därför man gillar henne.
Sen åkte jag hem och åt mat och somnade..
Kl fem var det spinning med Samir och med Andréas som wingman. Asgött! Det var längesen jag körde för Samir och svetten sprutade ur både mig och A.
Under cyklarna var det två hav med svett. Usch!

Efter den omgången styrde jag stegen mot Kungsgatan och 90 min med Therese. Som vanligt levererade hon och kroppen blev tömd på de lilla som faktiskt fanns kvar.
Har kört sjukt mycket intervaller idag men det är ju det som är bra säger de som vet.
Middagen intogs på Sense med Emma och Helena och när jag kom hem kollade jag Vetenskapens värld från idag.
Det handlade om träning och vad den gör och inte gör..

Hmmm detta inlägg känns som ett "kära dagbok" inlägg. Haha!

Nu är det ju oxå dax att börja med matrapporter. Tyvärr.
Tycker det är sjukt tråkigt att skriva men kul att läsa vad andra äter när de tränar och ska gå ner eller bli stora eller så.

Fil med vaniljkeso, honungsmelon och müsli.
Gröt med vaniljkeso.
En mint måltidsersättningsbar.
Räksallad och vatten.
Nötter och läkerol.
En kopp te.

Nu. Natti. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar