Leta i den här bloggen

tisdag 16 oktober 2012

Spinning, pump och middag!

Dagen har inte varit så farligt lång idag och jag har lyckats äta middag!!! Weee!
Couscous sallad med ryggbiff.
Vet inte vad som hände men ner gick det.
Träningen idag blev pump och 45 min spinning.
Spinningen från igår känns i benen och det är nog första ggn jag har träningsvärk efter att cykla lite.
Träningen imorgon är lite oklar. Det blir ju Andréas kl 12 som vanligt. Och vaknar jag i tid blir det morgon träning men vad gör jag på kvällen???
Jag är bokad på kinesis men står i kö. Och så finns det ju andra pass som är sjukt kul. What to do??

Snacka om problem.. Haha!
Är sugen på Vipr och combat och shape och dans.
Så mycket träning och så lite tid..
Men först är det sova. Tänderna är borstade och jag ligger i sängen.
Jag vill nog fan hångla lite.
Jobbigt när man är singel och inte ens har en tomat att öva på hemma.

Jo en sak jag tänkte på idag på pumpen.. Är brudar rädda för att bli stora? Det är ju verkligen ingen som vågar lägga på vikt. Jag känner mig som hulken när jag kollar runt. Eller som en butchflata. Jag känner mig ju inte kvinnlig iaf. Lägger på som fan och och vill få synliga muskler.
jag tycker det är asfint med muskulösa kroppar. Både på män och kvinnor.
Så antingen är jag stark eller så fegar de flesta. Jag tror på det sista.

Nu sova. Klockan är över 12 och det är 23 dagar kvar på mina 100 dagar.
Fan vad jag är bra!!

Maten: Gröt m lättmjölk, kalkon, potatis, sallad, bröd med smör och ost. Vaniljyogurt m solrosfrön och jordgubbar. Couscous sallad m ryggbiff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar