Leta i den här bloggen

lördag 4 augusti 2012

Spinning vs spinning.. Inst vs inst..

Det är lördag och dag 4 på min sockerfria och alkoholfria månad.
Träningen är gjord och idag var det ett skööönt spinningpass som det ska vara.

Igår var jag och en vän på ett lunchpass.
Jag som har jobbat mycket och har "pirr" i benen tyckte det skulle bli att få spinna ur dem och bli av med en massa slagg. Sen så är det även skönt för huvudet att spinna och svettas innan jobbet. Man får ett annat focus.
MEN denna inst hade bestämt hur JAG skulle göra tydligen för när hon ville ha två sittande låtar och mina trötta inte ville det fick jag och min vän (som oxå ville stå) typ en utskällning. Eller ja det är väl det jag kan ta det som.. Eller som att hon tyckte jag var lat för den känslan fick jag oxå när hon sa lite i förbifarten att vi ställde oss för att vi tyckte det var obekvämt att sitta.
Ööööö... För det första får jag upp pulsen bättre om jag står sen så var mina ben så trötta och fulla med så mycket slagg att jag fick kramp av att sitta.
Jag kan min kropp. Jag vet vilken träning jag behöver och jag vet oxå att är det 45 min gäller det att pressa ut det mesta och då gör jag det. Gärna utan pekpinnar och pikar.

Och om hon nu undrar varför jag står mycket, kom och prata med mig.
Alla är vi skapta olika och alla kommer vi på pass av olika anledningar.
Ibland vill man köra skiten ur sig, ibland vill man bara vara, ibland vill man att nån säger vad man ska göra och ibland behöver man spola igenom benen.
Jag hade inte styrkan att köra skiten ur mig igår och att gå så missnöjd ifrån ett pass i götet.. Det händer inte allt för ofta.
Anledningen till att jag åkte dit försvann och jag är så glad att jag inte tänkt gå på hennes 75a på måndag för jäävlar vad arg jag hade varit då. Haha!
Men det trista är att jag inte har nån spinning att se fram emot på fredag! Ingen lunchspinning iaf.
För hon sa att hon ev skulle hålla i den oxå. Eller så ger jag henne en till chans..
Vi får se.
Jag längtar till Therese är tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar