Leta i den här bloggen

onsdag 22 augusti 2012

Dag 22, 9 dagar kvar!

Nu ligger jag i soffan och har ont typ överallt.
Körde skiten ur mig två ggr igår så idag blir det "bara" kvällsträning.
Jag är trött och avslappnad och bara så där göttigt utmattad man blir av mycket, för mycket träning.
Igår började jag med att köra två timmar ff träning och sen 45 min spinning.
Sen hem och äta och vila för att sen ta mig till valhalla och köra en timme ff, sen spinning och sen off to Landala och en pump med Therese.
Jääävlar vad hon peppade och faaaan vad ont jag har i mina armar idag!

Men det är skönt att chocka kroppen så ibland. Inte varje dag kanske för då hade man nog varit tvungen att sluta jobba. Hade ju inte pallat att jobba på detta.

Jag har ju såna problem med att äta när jag tränat mycket och sent så middagen igår blev havregrynsgröt med fil och kanel.
Och det var den godaste middagen ever.
Helst hade jag ju hoppat mat helt och hållet men vet att då har vi en kropp som inte blir glad på mig.

Nu är det ju lunch. Och här blir det nog kyckling och ratatouille.
Och sen fortsätta med städ och tvätt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar