Leta i den här bloggen

söndag 5 augusti 2012

Gahhh mitt huvud!

Somnade igår med huvudvärk och tänkte att det var för att jag hade druckit dåligt med vatten. Men så vaknade jag idag och kom på att det är ju klart att man får ont i huvudet när man plockar bort så mycket i sin kost.
Nästan inga kolisar och bort med godiset och alkoholen och träna och förbränn och jag kissar som ett vattenfall.
Alltså, ja jag har den där sköna spänningshuvudvärken. Nästan migrän. Nästan som att det åskar ute. Typ som att nån har satt mitt huvudet mellan två skruvar och skruvar åt.. Lite i taget.
Det är inte skönt. Och jag vill sova bort det men nepp. Träningen ska göras och svetten ska spruta.
Så nu har jag en timme innan jag ska ta mig i kragen och vara på Gymmet.

Cie ska tyvärr inte köra idag men så hittar hon en maskin som ersättare. Han pass är asgrymma och huuur sköna som helst.
Lite rädd är jag dock men mest förväntansfull.
Hade varit kul att få med mig P-A på detta men tror inte han hinner hem så jag får väl köra ensam..
Christian vet hur man kör slut på sina deltagare. Han är en sån som man bara kör för. Man kollar inte ens på klockan för att se hur långt det är kvar, så bra är han.
Så bra musik kör han och passen är som meditativa.
Mmmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar