Leta i den här bloggen

onsdag 29 augusti 2012

Min kropp och jag.. Idag älskar vi varandra!

Nu är det inte många dagar kvar till bröllopet.
Jag har kämpat och tränat och varit nykter och min kropp har förändrats.
Jag känner det när jag andas, när jag tar på magen, när jag tränar, när jag jobbar, i mina kläder. Jag ser det i speglar, när jag kollar ner på magen i spinningsalen MEN jag vågar inte riktigt tro på det.
Det är lite för bra för att vara sant.

Har spinnat med bästa Therese nu på morgonen och skulle köra styrka efter men hade glömt att stänga av radion när vi satte igång och att träna utan musik är som att dricka kaffe utan mjölk.
Det går helt enkelt inte.
Och eftersom frullen bestod av minimjölk och 2 koffeintabletter åkte jag hem och åt för att sen ta mig mot kompassen och styrkepasset och sen ev lite spinning med Trixie.
Vi hade ett event på jobbet igår och det serverades kokekorv med bröd. Jag satte i mig 3 !!!!!! korvar och tänkte ta och jobba bort dem idag.
Det var inte ett bra val av mat men det var oxå den enda maten vi hann få i oss. När jag kom hem åt jag fil och flingor bara för att stabilisera magen för faaan vad magen inte alls ville ha korvarna.

Så nu dippar vi för att komma upp igen.
Är galet trött men en kropp skapar sig inte utan svett, uppoffring och tid så here wee gooooo!

God morgon Onsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar