Leta i den här bloggen

torsdag 9 augusti 2012

Dag 9!

Nu är det ändå dag 9 och imorgon har jag nått ett delmål. Mina första 10 dagar!
Hur ska detta firas?
Jo med träning, solning och jobb.
Mmm.
Vet inte om det hänt så mycket på vågen men eftersom jag haft problem med knät och inte kunnat springa så är det bara att ta det lugnt och ta igen det nästa vecka.

Ska ut och springa lite nu tänkte jag och kolla knät. Sen lite styrka och sen lunch i solen.
Och så hoppas jag på att få sova lite i solen. Det är ju bland det bästa som finns.

I morses efter frullen somnade jag om och så drömde jag att jag åt en kaka. Det är ju inte godis eller alkohol och i drömmen var det ok.. Faaaan vilken ångest jag hade när jag vaknade!
Tänkte på att jag var tvungen att berätta för Therese att jag brutit men EN jävla kaka och hur dum jag hade varit och ja fan...
Men så tänkte jag till och weeeeee det var bara en dröm!
Jag brukar ju drömma så här när jag är duktig. Att jag gör nåt förbjudet.

Igår hade jag nog brutit det om det inte hade varit för Therese. När man är fler vill man inte vara den som bryter. Hade det bara varit jag hade jag ju bara piskat mig själv men är man två.. Jag var så trött och jag mådde så illa och det är då man inte vill höra att "ta ett äpple" när man bara vill ha de snabba kolisarna som får upp energin och tar bort det som får mig att må illa. För det blir jag när jag kör strikt diet och inte äter som jag ska eller i detta fallet fick jag erfara igår, lämnar blod.

Nu är klockan snart 12 och jag ska ut och springa. Äntligen! Det var längesen och jag måste ju se om det går.
Håll tummarna!
See yah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar