Leta i den här bloggen

tisdag 21 augusti 2012

Det är tisdag och dag 21 utan socker och alkohol.

Ligger i sängen efter dagens första träningspass.
Ju mer min kropp förändras desto med vill jag träna. Jag känner det i mina kläder och i mina rörelser. Jag är på väg.
Min kropp är på väg att bli som jag har drömt och vill att den ska bli.
Älskar att inte vakna bakfull av varken alkohol eller kolisar. Och då menar jag väl mest godiset..
Och jag vill att det ska bli natt så kroppen får vila och bygga upp sig och jag får sova haha!
Igår sa en kille som jag jobbar med att det syns. Och Therese sa oxå det att det börjar synas. Älskar det!
Och jag älskar min kropp som jobbar med mig nu. Som gillar maten den får och som står ut med att bli misshandlad. Det är inte långt till den 1a och bröllopet. Och det var ju målet denna månad. Att se fin ut på Keéne och Pers bröllop.
Hoppas bara jag kan ha klänningen jag tänkt mig..

Ikväll är det spinnng med Marie och sen pump med Therese. Och lillasyster ska följa med. Weee!
Ska verkligen bli hur kul som helst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar