Leta i den här bloggen

torsdag 9 augusti 2012

Delmål ett uppnått!

Då var den här... Dag 10.. Weeeeee!
Första delmålet avklarat.
Eller ja.. Ska ju klara dagen oxå.

Var på Total Recall idag. Se den inte. Jäävlar vilken dyr skit!
En av de jag gick med somnade tom och då var detta ingen lugn film alls.
Den gick ut på att de skulle springas och skjutas så mycket som möjligt och sen skulle Collin få kvinnan. Och där var filmen slut.

Medans mitt sällskap åt popcorn och snickers och drack cola så åt jag nötter och lite läkerol.
Kände mig duktig och nyttig och nu ska jag snart sova.
Livet är hääääärligt som nykter! Som på en pinne! Eller åååhhhh vad gott det skulle vara med ett glas vin...
Och en påse godis.. Och lite rosa bubbel... Tur att jag ligger hemma i soffan för idag hade det varit svårt att hålla mig.

Jag skickade ju inte ett mejl till Friskiss om att bli spinn inst och de svarade! Tyvärr hade de redan tillsatt platserna till höstens utbildningar men han skulle höra av sig i nov när nästa uttagningar är och då kommer jag att glänsa!

Nu ska jag skina i sängen och nej ni som är snuskiga, inget sånt. Kommer bara somna med ett leende..
Natti, L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar