Leta i den här bloggen

fredag 31 augusti 2012

Oj då..Glömde posta..

God morgon..Nu skulle jag egentligen sitta på en spinningcyklel och svettas som en gris. Men.
Hade en jobbig dag igår och sov inte alls inatt så så jag vaknade när passet skulle börja om 2 min.
Det bästa är att jag vaknar och tror att jag ska hinna ändå. Hahaha!
Jaja, det gör inget..

Gårdagen började 5.15 och 6.45 började 55 min spinning. Efter det blev det en timme styrka  och sen hem och powernappa.
Sen jobb och gahhh vad vi hade att göra.
När jag väl skulle åka hem missade jag bussen som var i tid för första ggn ever och mitt korthus som jag hade byggt började fallera.

Pratade med mamma och lillasyster och kom hem och hade asmycket att göra men somnade. Och sov i två timmar. Vaknade och borstade tänderna och somnade inte om.
Eller ja nångång måste jag ju ha gjort det eftersom jag vaknade 6.43 och spinningen började 6.45.

Är sjukt stressad för verkligen inget jag planerat till imorgon funkar så bussresan på nästan 8 timmar kommer nog sitta ganska bra.
Tänkte först ta tåget men så kostar en biljett på sj typ 1300 och de är aldrig i tid så jag tänkte ge bus4you en chans.
De tar längre tid men nu vet jag iaf när jag kommer fram. Och så får jag krama på mamma ikväll.
Weeeee!
Jo så kostar resan hem 379 (!!!!!!). Så jag får lugna ner min själ + att jag sparar pengar.
Kan det bli bättre?
Kommer nog att stressa när jag väl sitter där för jag känner redan nu att jag stressar iväg i huvudet men det är bara bra.

Benen pirrar så nu istället för träning ligger de på spikmattan och får blöda igenom lite. Sååå skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar