Leta i den här bloggen

torsdag 2 augusti 2012

God morgon världen!

Det är morgon 2 och gahhh vad trött jag är.
Jo jag vet att jag behöver sova lite mer men jag har som inte tid. Det får bli i helgen.
Jag måste få in min träning innan jobbet och jag måste in tidigare för att kall börjar sina.
Så det är bara att sväjla kaffet och ta sig ut. Äter mellis nu så får frullen bli på jobbet.

Det känns bra att köra på nu. Har så många runt mig som smågnäller om att sommarens vin har satt sina spår men inte gör något åt det. Jag är inte den som gnäller över mitt fett. Jag är mer tyst och tar tag i problemet. Eller jag. tyst var väl lite att ta i haha men jag gnäller här, i min blogg, för att den är min och det är här jag ventilerar men inte bland andra.
Då är det bara att bita i det sura äpplet och köra.

Så off we gooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar