Leta i den här bloggen

fredag 3 augusti 2012

Rörigt och trött..

Då är vi inne på dag tre. Och det går jättebra! Igår hade vi in en provpåse med tuc souercream och jag ville ta en bara för att smaka men sket i det för jag var ju inte alls sugen.
Har en i min närhet som är min största motivation just nu. Han är gaaalet duktig och den kroppen han har skaffat sig denna sommaren är sjuk.
Han har gått ner asmycket och kämpar och jobbar och ger inte upp. Det bästa är att han även hjälper mig med stöttande ord och när jag kör fast så försöker han även ge tips på vad jag kan ändra för att komma framåt. (Även om jag mest blir sur för att jag är så frustrerad för att det inte går som jag vill..)

Jag umgås inte med så många som är som mig. Dvs tränar och inte är ute så mycket och då är dessa vänner sköna pelare att luta sig mot. Samma som P-A och Therese.
Nu glömmer jag säkert ett gäng men är sjukt trött och sliten efter en galen vecka på jobbet.
Det jag ville komma fram till med detta inlägget är att jag har tur som har min största inspiration så nära mig.
Och att jag ville belysa honom lite som beröm och en jävla klapp på axeln och den största kram man kan tänka sig för även en inspiratör behöver lite hurrarop.
Haha!
Denna helgen tävlar han och jag håller mina tummar.
Bloggen hittar ni HÄR.

Hmmm och nu skulle jag ju skrivit att jag skulle ut och springa men himlen öppnar sig och det typ vräker ner.. Är det ett tecken på att jag ska ligga kvar ett tag till i sängen?
Fast nu slutade det hahahahaha!

Detta kan vara ett av de rörigaste inläggen jag någonsin har skrivit..

1 kommentar:

  1. Vad söt du är.
    Du kommer garanterat att lyckas med dina mål med tanke på hur envis du är.

    SvaraRadera