Leta i den här bloggen

lördag 18 augusti 2012

Lördag morgon..

Var väldigt jättetrött igår men fick krama på Therese och det var nog gårdagensdagens höjdpunkt.
Var lite sugen på att väga mig men vet ju hur det blir om det inte går som jag vill så jag nöjer mig med hur kläderna känns mot kroppen och hur min spegelbild ser ut.

Åkte hem när alla andra kalasade. Och faaaaan vad gött det är att sova!
Idag väntar äntligen ett pass med Lina. Efter gårdagens tråkpass så är jag mer än laddad att få svettas.

Jag vet inte vad det är med "hon" den där spinning inst men nej. Hon gör det inte för mig. Kan vara för att det är så mycket pekpinnar hela tiden.
De flesta säger att de är en guide och att deras väg kanske inte är min väg så man ska känna efter och lyssna på kroppen. Men henne SKA man följa.
 Jag förstår om man vill ta ut medlemmarna ur sin comfortzone men alla vill inte alltid vara där. Man har ju olika träningsdagar.
 Ibland kan ett pass vara ett återhämtningspass och ibland så kör man järnet.
Igår hade jag kunnat köra på som fan men när nån säger att jag MÅSTE göra en sak då blir jag 5 år och gör inget. Jag blir så omotiverad.
Och det var sååååå tråkigt.
Synd för jag tror att hon skulle kunna vara väldans bra. Hon skickar ändå ut bra vibbar.

En annan sak som var konstig var att hon frågade om nån var ny och ingen räckte upp handen och då sa hon " men då kan vi släppa på tekniken och bara köra!"
Ööööö man ska väl aldrig släppa på tekniken??
Och tänk om det är nån som bara hade kört en eller två ggr?
Jag såg ju framför mig satt en jättekvinna och hon hade typ inget motstånd. Stackars hennes knän!

Men snart är det Lina och kanske kanske en Marie pump.
Marie är oxå en sån som bara ozar lycka och glädje och att det hon gör är det bästa som finns.
Weee härliga lördag!!
Och sen så fyller lillasyster år idag. Men är man nykter en månad så är man!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar