Leta i den här bloggen

söndag 19 augusti 2012

Rehab och Voltaren diet.

Då var det bara att se sanningen i vitögat och inse att det blir inget mer springande på ett tag. Iaf inte ute.
Så inget midnattslopp och inget Lidingölopp.
Ingen löpning. Inget liv.
Ska bara deppa lite under natten och sen så blir det bra igen.

Det kommer bli en jävla massa spinning och tråkiga stepmaskiner och löpning i vatten och kanske kanske kan jag lära mig att älska rodden.
Men jag kommer sakna löpningen. Jättemycket.

Körde ett asgött spinnpass idag med bästa Therese. Eller jag började dagen med Moa och sen styrka och rehab.
Sen Therese och styrka och rehab.
Och nu i sängen stretch.
Är lite miserabel över dagens mat, inte för att det blev för mycket utan tvärtom.

Efter dagens första träning så försökte jag åka hem men så hade vi ett kalas i stan och vagnen fick inte köra den vanliga vägen. Min förare hade tydligen missat detta så det blev en massa krångel och mitt blodsocker var inte högt så när jag väl kom hem blev det havregrynsgröt med fil och ett glas mjölk.
Och jag har missat mina mellanål och kommer vakna avgrundshungrig. Börjar redan känna av det..
Så då släcker vi och sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar