Leta i den här bloggen

lördag 4 maj 2013

Varning! Deppigt inlägg!!

Nu är jag så trött på det här.
Jag vill oxå vara glad och kunna festa och gå ut och träffa människor.
Istället ligger jag hemma i sängen och gråter.
Jag är less på att vara en börda för alla runt mig.
Jag är less på att bli fetare och fetare.
Jag vill inte träffa en man för att jag som sagt bara går upp och jag skäms så över det. Och jag har ett självförtroende som är i botten när det kommer till sex.

Så vad har jag att erbjuda mänskligheten?
En ledsen, självmordsbenägen, tjockis som man inte ska se naken eller ha sex med.

Min psykolog säger att jag måste låta mina vänner ta hand om mig nu men nu har jag varit nere så länge att även de bästa måste tröttna.
Jag kan inte ta mer energi från dem nu.

Det spelar ingen roll vad jag gör på nåt plan. Äter jag piller och är sjukskriven och träffar psykolog så är jag ändå nere. Och tränar jag och räknar kcal går jag ändå upp!
Inget jag gör blir ju bra!!!

Nu är det dax för mina anti och lite lugnande och så ska jag försöka sova..
Pissa i motvind börjar jag bli bra på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar