Leta i den här bloggen

måndag 6 maj 2013

Måndag!

Efter helgens meltdown så tog jag mig i magen och kom ut och sprang igår.
För att inte hamna helt på botten igen så måste jag se till att vända trenden med vikten.
Jag måste bli av med magen och ryggbrösten för annars vet man inte vad som händer.
Jag måste räkna både in och ut kcal och vara noga med att äta. Mellanmål oxå.
Jag ska vinna detta. Både fettman och depressionen.
Det jobbiga är att jag är så peppad nu och så kommer dagar som i helgen som gungar min värld helt och jag kommer ur balans och ur focus.
Det är svårt att att ens komma till det där peppstället när jag är så nere och att försöka komma ihåg hur det känns är mer eller mindre en omöjlighet.
Men jag ska göra mitt bästa och nu är det matdagbok i en vecka.

Jag ska vinna detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar