Leta i den här bloggen

måndag 20 maj 2013

Mitt varv!

Min plan var ju att ta mig dit i första hand. Redan på morgonen hade jag ångest och hyperventilerade. Ingen bra start alls..
Nästa mål var att starta. Så länge jag hade startat så fick jag bryta om och när jag ville.
Men jag sprang på och det kändes bra. Visst, pulsen var alldeles för hög men jag slapp springa i den värsta värmen.
Eftersom jag visste att jag skulle bli så besviken om jag sprang på en dålig tid så bestämde jag mig för att sabotera tiden. Så jag gick och strosade lite och tog det lugnt. Kom i färsk som en nyponros efter 2.5 timmar och är nöjd.
Visst så försöker hjärnan förstöra och göra det hela negativt men jag är nöjd. Eftersom jag hade en jobbig fredag och en tuff morgon så hade mycket energi gått till få min kropp lugn så jag hade inte kunnat göra på något annat sätt.

Så visst en dålig tid om jag hade mått bra men en grym prestation med tanke på omständigheterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar