Leta i den här bloggen

söndag 26 maj 2013

Helgen!

Helgen är snart slut..
I fredags tränade jag och så hängde jag hemma hos Emma och vi mumsade på hemmagjord pizza och ostar. Kollade på Twin Peaks (som skrämmer skiten ur mig) och Dårfinkar och Dönickar.
En lugn och skön kväll med göttehäng.
Igår så blev det spinning med Doris och så Vipr med Alice. Min rygg gör ont och axlarna är lite ömma men det är skönt att känna av träningen.
Kvällen spenderades med datorn och The Big Bang Theory. Såååå bra och behövligt.

Idag har jag varit och tränat Cross Traning och hon som höll i det har varit med i Gladiatorerna så jag visste ju att det skulle bli jobbigt..
Frullen åkte hiss och 950 göttiga kcal brände jag. Men det var inte värre än vad både Meri och Alice kan knåpa ihop.
Lunchen blev en macka från sub. Den intogs i gräset och efter la jag mig och slumrade och lyssnade på en bok. Nu är det ju så att jag läst den boken typ två ggr innan så det gjorde inget att jag inte var riktigt med.

Om en timme är det dax för göttespinning med Lina. Kanske blir det en till Cross med med beror på om nån annan vill köra..
Eller så lite skön löpning i en skön, ljummen sommarkväll. Och så om jag har tur så ett glas rosé som pricken över I.
Vet inte om jag vågar väga mig för om det inte har gått som jag vill så kommer jag ju trycka karameller... Jag känner mig så pass bra och jag vet hur jag fungerar..

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar