Leta i den här bloggen

torsdag 9 maj 2013

Jesus flyger till pappa i himlen och jag har tränat pump!

Idag är det röd dag. Jesus flyger till himlen och jag har varit och tränat.
Såååå gött att få svettas och lyfta och känna att fastän jag inte mår så bra så är jag stark. Och faktiskt så ser jag inte så stor ut som jag känner mig.
Roosen var med idag. Så skönt att ha nån med sig som vet precis vad jag går igenom och som fattar att mycket sitter i huvudet. Jag har problem med att ta emot beröm och höra att jag är bra.
Det är utanför min bekvämlighetszon om nåt. Jag kan träna och få mjölksyra och få ont och ta i så att jag vill kräkas men inget är så jobbigt som att ta emot.

När vi gick från gymmet pratade rosen om att hon ångrade färgen på sina lurar. Så jag sa att jag tänkte köpa ny ändå och då kan ju hon ta dem så tar jag hennes för det var ändå den färgen jag vill ha.
Det slutade med att hon inte kunde bestämma sig och hon köpte inga.
Jag fick ta med min de fina lila lurarna ändå och fast jag ska betala dem så var det såååååå jobbigt att ta dem.

Om jag går till mig själv så älskar jag att ge och se hur glada människor blir men JAG förstår inte varför jag ska få. Make sense?
Nånstans långt i mig så tycker jag nog inte att jag är värd det..
Rosen tjatar om att jag måste fatta att jag är bra och att jag måste lära mig ta beröm men jag är ju sååå mycket bättre på kritik.
Men ska jobba på det.

Som sagt. Det är skönt att vara med nån som är så positiv och glad och inte tar åt sig för att jag inte skrattar som vanligt utan ibland bara kan le.
Hon har gått ner 10 kg sen i dec och är så fin i kroppen och ska vara så stolt för de jobbet hon har lagt ner.
Tror vi hon skulle anta en utmaning och springa gbg varvet nästa år?
Hon är ju envis som fan och besitter en vinnarskalle och det hade inte förvånat mig om hon springer om Kenyanerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar