Leta i den här bloggen

tisdag 21 maj 2013

Grit motherfucking Strength!

Idag provade jag och Cie på Grit Strength. Jääävlar vilket mördarpass!! Skulle vilja säga att det var 30 min av skön svettning men icke. Det var 30 min av helvete! Allt var jobbigt. Från uppvärmning till slut.
Det enda som var bra var att det var 30 min men det jobbiga är att det var preciiiiis 30 min haha!
Skämt å sido. Kim var grym och peppade som fan. Man tar ut sig till max och jag lyckades förbränna 477 kcal på ynka 30 min.
Han berättade att man har förhöjd förbränning i 48 timmar efter passet vilket är asbra då jag nu behöver förbränna allt jag kan.
En snäll själ förbarmade sig över min uppgivenhet och peppade vilket jag tackar och bockar ödmjukast för. Tack T.

Ikväll ska jag nog prova Grit Cardio när jag ändå är igång. Är livrädd men man ska ju ur bekvämlighetsboxen och det finns inget bekvämt alls med Grit. Hahahaha!
Och till kvällsmat har jag kokat rödbetor och ska nog köpa mig en chevré med lite lägre fetthalt. Och knäcke. Lite lyxigt ska det vara att gå ner i vikt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar