Leta i den här bloggen

onsdag 22 maj 2013

Combat, Matrix Kick och Grit Fucking Cardio!

Min dag började med Grit Strength. Mina axlar gör ont. Min rygg gör ont och min rumpa är öm. Sen åkte jag hem och tvättade, diskade och åt lunch och softade med en ljudbok.
Sen fortsatte jag med Combat. Mina lår gör ont.
Sen testade jag Grit Cardio för första ggn. Jag ville dö.
På riktigt. Jag mådde så illa. Var så yr. Kunde inte andas. Inget jag tidigare gjort var så jobbigt.
Heeeeeeeelt galet!
Det är gött att veta att man bara behöver träna 30 min i helvetet för att veta att man är klar sen.
Visst jag älskar ju att träna länge och bli helt slut i kroppen men ibland har man helt enkelt inte tid.

Men det bästa på hela dagen var ändå att vågen stod på 1.5 kg ner! Woop Woop!
Nu ska jag bara fortsätta att skala av min vikten för min shape up app säger att jag numera lider av fettma. Och det är inget jag godtar!!

Nu måste jag försöka sova. Det är mycket som maler och som far i huvudet och jag har lyssnat på det hela dagen nästan. Det är inget bra så därför har jag lyssnar väldans mycket på ljudbok. Men nu kommer det tillbaka så over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar