Leta i den här bloggen

onsdag 1 maj 2013

1a maj..

Sitter hemma hos mamma och har firat Valborg.
Ingen traditionell sådan eftersom jag har haft några jobbiga dagar.
Jag blir bara inte glad.
Så mamma och jag och Jesper vandrade in till stan och satte oss i Universitets backen och drack lite rosé och sen köpte vi med oss mat och gick hem.
Jag slocknade på soffan runt elva men när jag gick och la mig i sängen så kunde jag inte somna som vanligt.. Så jag halvsov till kl fem och har legat vaken i sängen i två timmar och sen så gick jag upp.
Är galet trött och fattar inte alls varför. Jag förtjänar inte detta..

Nu ska jag snart ut och springa. Det är sol och stan sover efter fyllan igår och jag behöver samla mina tankar och vara lite ensam.
Jag har tur som har världens bästa mamma som tar hand om mig men det kan inte vara lätt att se sin dotter så nere. 

Idag så köra jag på med att räkna kcal igen. Jag slarvar så med maten om jag inte skriver och då menar jag inte att jag äter för mycket. Jag hoppar över måltider och struntar i mellanmål och det är sånt jag måste få bukt med.

Det är så svårt att vara motiverad när jag helst bara vill ligga och sova och gråta men jag måste ju.
Nu sitter nästan all vilja i huvudet. Jag är trött på att vara så ledsen. Jag är trött på att alla andra mår bra men inte jag. Jag saknar mig...

1 kommentar:

  1. Men åh!!! ❤❤❤

    Vill "bara" sända över några styrkekramar till fina du! Ge aldrig upp! Du kommer fixa detta!
    Jag slarvade och struntade i vad jag åt. Åt bara sånt jag ville ha, för stunden, för att döva mitt mående. Poff! Så väger jag idag 40 kg för mycket och är deprimerad IGEN! :(

    Många kramar

    SvaraRadera