Leta i den här bloggen

onsdag 22 maj 2013

Insomnia Deluxe! Opostat inlägg, lite depp och svammel..

Inatt väääägrade Herr Blund komma och natta mig så jag somnade 5,30 och sov till halv 12. Så ingen onsdags spinning för mig. Jag fattar inte varför jag inte somnar eller jo egentligen så beror det nog på att jag inte har nån tv och just nu så behöver jag den för att somna..
Blir det likadant ikväll får jag ta en droppe theralen så jag kan slappna av och avnjuta sömnen.

Snart är det dax för Ntc och Dans. Jag skulle vilja säga att jag ser fram emot det men min kropp är så öm att det kommer ta mycket vilja att klara detta!

Japp och såklart glömde jag posta det första så det får bli två i ett inlägg!

Ikväll hade jobbet kick off och jag gick dit och hängde lite.
Jobbigt när man känner att man inte alls är på samma våglängd som alla andra. Alla är så glada och ser framemot sommaren och sem och även jobb.
Alla utom jag som är som en grå skugga och sitter tyst och inte gör mycket väsen av mig.
Det borde ju bli bättre nu men jag blir bara mer och mer ledsen.
Jag har inte så mycket ångest som innan men jag är så nere. Inget är riktigt kul. Eller träna är kul för att då tänker jag inte på hur jag mår under tiden vilket oxå säkert är en av orsakerna till att jag kör på mer och mer. Vissa använder droger och alkohol, jag använder träningen.

Det värsta är när jag är ensam.. Då vill jag bara gråta. Lägga mig i fosterställning och gråta. Och det beror nog på att jag inte har nån tv som distraherar mig.
Och pga den sover jag inte alls bra längre.
Jag hoppas på att det ändrar sig på fredag.

Imorgon ska jag ut och springa och försöka sortera mina tankar för detta duger inte.

Idag tror jag att jag översteg mina kcal men så gick jag under med ca 1300 igår så det gör inget. Visst. Paj och vin och snickers ingår inte i dieten men de finns plats för dem i mitt kcal intag.
Imorgon räknar jag ut dem och nu ska jag ta och sova.
Och för er som vill förbränna, kör NTC. 850 kcal försvann och sen efter körde vi dans och då försvann 664. Woop Woop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar