Leta i den här bloggen

söndag 7 juli 2013

FitnessFighten dag 7 del 1!

Då kör vi igång FitnessFighten dagg 7.
Frukosten är intagen och kaffet är drickvarmt och Dobby sover.
Han hade en lång kväll igår. På kvällsrundan tog vi en promenad till jobbet. Han fick gå i trafik och träffa massa människor och gräva efter möss och åka buss och när han kom hem gjorde han ett försök till att busa men orkade inte och somnade. Finaste, fina..
Han är så underbar!

Körde på med FF träningen igår efter spinningen fast jag inte hade nån som helst lust men den blev gjord iaf.. Och så tyckte Roos att det syns i mitt ansikte redan. Det har ju bara gått 6 dagar! Woop Woop!
Man känner i munnen att det smakar annorlunda och snart vill jag känna det i kroppen oxå. Jag vill att övningarna ska bli lättare, inte bara för att  jag blir starkare men för att jag blir lättare. Hoppen är jobbiga. Både för knän och muskler.
Armhävningarna är aaaaaasjobbiga med så mycket vikt på kroppen.
För att inte tala om hatburpeesarna!

Idag är planen, promenad med Dobby, löpning till gymmet, spinning, FF träning.
Sen mys med min fina och hinner jag mera spinning för att sen köra cross training och ev FF träning igen.
Jag har ju fortfarande två pass att ta igen och de ska jag ta.
Sen ikväll får Dobbsan gå på en långis. Det blir så varmt för honom på dagen och har gillar det inte så mycket som jag gör.
Nån dag ska vi åka ut till havet och mysa bara han och jag..
Jag tror iaf att vi ska lägga oss ute idag och så ska han få mumsa på ett märgben.

Om 3 dagar får jag väga och mäta mig. Vet inte om jag vågar men man ska ju ta sig ur sin bekväma box så det är väl bara att göra det och om jag blir nöjd med resultaten så lägger jag upp startvikt och lättklädda tjockisbilder. Men det blir om 3 dagar.

Om man skulle ta och lukta lite på han den fina i sängen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar