Leta i den här bloggen

söndag 7 juli 2013

Inte alls som jag tänkt mig..

Det är konstigt vad man kan planera men det inte riktigt blir som man tänkt.
Ikväll skulle jag ju spinna och köra cross training och sen Ff träning.
Spinningen blev en 30-20-10  dvs en 30 min klass så jag hoppade den.
Crossen hade typ alla övningarna som jag skulle göra i Ff programmet så jag hoppade det oxå och skulle ut och springa med vovven. Vag händer när jag kommer hem?
Han vill kela och det är ju sååååå mysigt och sen somnar vi, han och jag och vaknar jätte sent.
Det blev inte ens riktig middag utan fil och flingor.. Igen..

Men över 3 timmars träning idag och det får man vara mer än nöjd med. Och det utan promenader med älsklingen.
Nu ligger jag och funderar på hur jag ska planera morgondagen.
Natti och over and out..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar