Leta i den här bloggen

tisdag 16 juli 2013

FitnessFighten dag 16.. Eller morgon 16

Hmmmm ja igår var det kanske inte en riktig FF dag. Maten gick sådär och träningen gick inte alls.
Jag känner av det onda i revbenen i dag men inte alls lika mycket som igår.
Hostan däremot som kommer från pollen den är fruktansvärd.
Jobbigt när man faktiskt inte alls är sjuk!

Snart ska jag och Dobbsan ut och springa. Det verkar vara asnajs väder att springa i och idag kommer iaf vovven vara pigg.
Så är det psykologtid idag. Är lite nervös men va fan, jag måste ju. Det är som att klämma en öm ofördig finne. Det gör ont och ont och ont men så helt plötsligt så går det och ja.
Egentligen så vill jag inte gå igenom det här med pappa men jag måste. För att inte hamna här igen så måste jag.
Men nu; HÖRDE JAG LÖÖÖÖÖPNING???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar