Leta i den här bloggen

torsdag 25 juli 2013

Bad Linnéa...

Nu har jag varit dålig på att uppdatera.
Vet faktiskt inte varför. Eller jo. Jag har nog bara varit så trött på kvällarna att jag toksomnat.
Så här är det.
Min vänstra hälsena är lite öm och har fått en liten bula men voltaren is da shit så det ska nog bli bra.
Mitt högra knä börjar oxå knaka lite men det är nog mest för att jag inte använt mitt skydd mot hoppknä.
Annars så är jag och Dobby ute och springer nästan varje morgon. Han älskar det och jag känner att det är väl det minsta han kan få göra. Jag kan ju inte ha honom lös än och han behöver få springa av sig.
Sen visst, det är långt ifrån alla hundar som får springa 5-7 dagar i veckan så om vi hoppar över en dag så gör ju det inget men jag får så dåligt samvete...

Jag har ingen aning om hur det går med vikten för jag vågar inte väga mig men känner att jag har en hunger som jag inte haft på väldans länge. Jag är hungrig på riktigt. Inte bara sugen utan kroppen behöver mat. Så nu innan promenaden i Skatås så får det nog bli lite kvarg tror jag allt..

Tar en sväng om här inne lite senare. Kramiz Bloggen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar