Leta i den här bloggen

söndag 28 juli 2013

Kvälls svammel!

Om det är så att jag börjar mina 100 dagar nu så har snart dag ett gått.
Inte helt smärtfritt då det är lätt att tänka att va fan, jag kör på måndag. Men varför just en måndag? Det är ju bara en dag som alla andra.
Men så när jag var ute och sprang så kom jag på en sak. Det är oftast då jag får de mest briljanta idéerna.
Denna ggn ska jag inte förbjuda vin. För alkohol är inte den stora boven i mitt liv.
Det är inget problem. Hade det varit förr om åren så var det vin och groggar och järn och sånt men inte nu. Så vill jag ta ett glas vin med mina vänner ska jag få göra det.
Det stooooora problemet blir ju godis.. Mmmmm.. Och kanelbullar.. Mmmmm..
Inte ens chips och ostkrokar är jobbigt.
Så jag börjar med att ta bort sockret och sen får vi se hur långt jag går.
Idag har jag gjort en sån där favoritröra. Kvarg+tonfisk+rödlök+peppar= munorgasm!!!!
Till dessert blev det isopannkakor med mosad banan.
Nu ligger jag och Dobster i sängen och ska sova.
Imorgon är det dax för dag två!!
Woop Woop!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar