Leta i den här bloggen

fredag 12 juli 2013

FitnessFighten dag 12..

Då var äntligen denna dagen över.
Joggade med prinsen imorses och var sen på jobbet. Det var konsertdag och alla var laddade. Jag åkte hem och tog ut Dobby och åkte tillbaka.
Hängde där några timmar och åkte hem igen. Trött som faaaaan!
Har sovit hela kvällen. Nu vet jag iaf att jag inte är redo att jobba mer är 25% på ett tag.
Tur att jag har en hund som älskar att sova och som inte gillar att ligga ute i solen och steka.
Nästan tvärtom. Han gillar att vara inne på dagarna och så ute på mornarna och kvällarna. Märks på hela hans kroppsspråk. När vi är ute på morgonen är det kul och på dagen ett onödigt måste.
Finaste plutten.

Så idag så har det "bara" blivit morgonjogg. Jag orkade inte ens äta middag idag och nu svider ögonen och jag vill bara sova.
Inte ett kul Ff inlägg men jag orkar helt enkelt inte idag.

Natti....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar