Leta i den här bloggen

onsdag 17 juli 2013

Ff dag 17..

Då är tisdagen över.
Och snart är det sova. Igen.
Nu när jag har börjat jobba är det det enda jag gör när jag är hemma.
Jag är nästan lika trött som jag var i början av min sjukskrivning. Dvs, så fort jag gör nåt är jag trött.
Idag var jag och Dobby ute och sprang och jag fick en utskällning. Eller nästan. Kärringen hann inte. Mer om det imorgon.
Sen åkte jag till jobbet och efter det hamnade jag på Sats Landala och körde 30-20-10.
Efter det hade jag psykologtid. Vi pratade lite om vad som hade hänt och vart vi ska nu.
Det var nog mer jobbigt än jag trodde för jag somnade när jag kom hem och hade tänkt hoppa spinningen men en polare hängde på och jag åkte.
Sen skulle jag hem till Emma. Vi har försökt i 3 dagar att ses men jag somnar ju hela tiden.
Ikväll sov jag till 00.00 och fick då gå ut med Dobbsan.
Nu ligger jag i mina rena, nytvättade lakan och är bara inne en sväng för att svamla runt lite.
Och för att få i mig kvällskvargen. Men nu är det sova på riktigt.
Hörs imorgon.
Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar