Leta i den här bloggen

söndag 21 juli 2013

Fitnessfighten dag 20.

Nu kan det vara så att jag glömde skriva igår..
Men men.
Idag började dagen med spinning 9.30 och sen har jag hängt med prinsen hela dagen. Det gör mig verkligen ingenting för jag älskar att vara med honom.
Han är det finaste som finns. Även om han hårar lite väl mycket just nu..
Jag har borstat och borstat så det värsta är borta men kommer göra om allt imorgon oxå.
Jag har en känsla av att stressen av att komma till mig kombinerat med att han totalvägrade äta maten jag köpte är orsaken till håreriet.
Nu ligger han och sover och är så där söt så jag bara vill pussa på honom.

Jag är sjukt trött och ska sova för snart är det morgon och då ska vi ut och springa.
Nu när det är så varmt måste vi ut tidigt. Dobby gillar att vara ute men bara i en 30 min.

Imorgon är det yoga efter löpningen och sen frulle med min fina.
Kanske lite mera sömn oxå.. I solen. Det är mumma för själen.
Sen på eftermiddagen är det spinning och cross. Funderar på att ta båda men det bestämmer jag imorgon.
Nu måste jag sova..        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar