Leta i den här bloggen

måndag 30 juli 2012

Vägen till mina mål börjar synas..

När jag åkte hem idag så insåg jag hur mycket jag faktiskt vill jobba med träning och kroppen och vad som händer med kroppen när man ger den bra saker resp dåliga saker så nu har jag bestämt mig. Jag ska fan ta tag i detta och bli inst.
Ska skicka in lite ansökningar överallt och sen se vad som händer.
Det finns ju vissa som utbildar sin personal ex friskis och så finns det de som betalar halva avgiften ex sportlife.
Och så får man jobba där ett år typ.

Jag hade ju såklart helst varit på mitt andra hem men kanske kan jag komma dit när jag har en utbildning i ryggen och faktiskt så är ju mitt mål med att jobba med överviktiga barn mitt mål här i livet.
Att bli inst är ju bara ett bra steg i rätt riktning.
Och jag vet ju att jag kommer vara gryyym på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar