Leta i den här bloggen

torsdag 26 juli 2012

Sköna morgon!

Det är torsdagmorgon och jag har vaknat, ligger i sängen och kollar Biggest Loser och dricker kaffe.
Snart är det morgonlöpning. En skönt tidig morgonlöp.
Igår kom jag på två saker.

Ett: Att väga mig.

Jag sa ju att efter all min oförklariga uppgång så skulle jag bli glad över 2 hg och det var även målet.
Ställde mig på vågen och var beredd på att den skulle slå nya höjder men döm av min förvåning när jag faktiskt har tappat 3 kg!!!! Äntligen!
Jag vet inte hur eller vad jag gjort men det funkade.

Två: Bröllopet är ju snart..

Så det är bara att hoppa på tåget till super kroppen och skärpa till sig.
Ok jag vet att jag nu tappade 3 men vill fan ner 5 till innan 1a sep så nu kör vi.  Frulle, mellis, lunch, mellis, middag och kvällsmål och en jääääävla massa träning. Goooo girl gooooo!

Nu måste hornen i pannan fram och viljan kommer att testas men en månad utan socker och fylla borde vara ett bra recept.
Jag har gjort det förr så ny kör vi!

1 kommentar: