Leta i den här bloggen

söndag 8 juli 2012

90 dagar kvar och inte ett gram på vågen!

Jag blir så trött!!!!
10 dagar och är stadigt fet!
Vad gör jag för fel??
Ok en fylla. EN.
Men den har väl ändå inte satt sina spår så hårt?
Jag har jordens träningsvärk efter gårdagen men tror inte jag samlat på mig så mycket vätska i kroppen för att vågen ska vara så elak. Nästan så jag tror att den fastnat på vissa siffror..
What to do??
Får man skita i allt en dag nu och samla sina krafter?

Hade jag verkligen skitit i att träna och bara slappat och ätit chips och ostkrokar och godis så hade jag inte känt mig så lurad men nu!!
Jag gör egen p-mat. Har med mig frukt och bär till jobbet och faaaaaaaaan!
Just nu skulle jag kunna skriva att jag inte orkar mer men det roliga är att jag faktiskt gör det.
Ska bara gråta en skvätt och ev dölja min besvikelse i lakrits sen reser jag mig och kör på.
Fan en jävla våg ska inte kunna bräcka mig!

Upp till kamp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar