Leta i den här bloggen

tisdag 3 juli 2012

Ont i heeela kroppen..

God dammit vad vi fick stryk idag!!!
Jääävlar vad vi jobbade! Heeeeeeelt galet!
Maten gick bra.. Tills vi kom till middagen.
Det gick inte.
Men jag hade ju förutsett det hela och tatt med mig en hunger control som jag svepte.
Men det hjälpte inte så jätte mycket så när jag gick av åt jag en hallonkesella och lite jordnötter och ett glas mmmmmmm rött.
Imorgon får jag försöka te med mig lite fler måltidsersättare för att kunna rädda situationen innan den ballar ur men imorgon är oxå en sån dag att jag kanske faktiskt kommer behöva lite snabb energi för att det kommer vara galet mycket att göra.
Ligger med benen i högläge och kommer nog somna här om jag känner mig rätt.
Och fast än det kanske inte riktigt blev som jag vill idag så är jag nöjd.
Inga pommes eller criss. Ingen pizza. Ingen läsk.
Visst 1.5 glas vin men va fan. De förtjänade jag haha!
Nu sova för att snart vakna till en ny dag...
Natti..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar