Leta i den här bloggen

söndag 22 juli 2012

Sköna söndag!

Den är veckan har jag tagit det ganska lugnt med kosten. Har inte orkat eller velat.
Eftersom det inte funkade de andra veckorna så gick som luften ur mig och allt jag ville göra blev pannkaka.
Så nu ligger jag i sängen och kollar Bigest, bloggar, dricker kaffe och äter godis.
Hade en vilodag i måndags och snart är det väl dax igen gissar jag. Men det är ju såååååå tråkigt!
Och Sats Göteborg har så sjukt bra inst som dessutom har blivit mina vänner att jag inte vill stanna hemma..
Som idag har två favoriter pass samtidigt och planen var att gå på Edmans spinning. MEN så ska en vän till mig, Lina gå på Linas spinning och då är det ju kul att köra två.

Imorgon tänkte jag och Cie testa en ny förmåga på Kompassen kl 12 och sen på tis kör Lina combat och så efter har hon även pump men då blir det nog spinning med Therese.
På ons kör Lina pump (hmmm igen) kl 12 så då blir det nog löpning och pump och sen ska jag göra fransar.
På tor har två favvosar klass samtidigt igen! Cie kör spinning och Caroline kör Yoga och jag äääälskar hennes Yoga!
Eller så pröver jag cross traning för det har jag aldrig gjort.. Eller så blir det dubbelpass.
På fredag öppnar vi 12 och jag börjar 10 för att vi får storbesök i vår stad av en Bruce.
Så då kan det blir en slöjogg till jobbet..
Träningen nästan planerad då ska jag spendera resten av dagen och tänka kost, mat, diet, kcal..

En rolig sak. Jag drömde att jag skulle köra Ff igen men när jag vaknade så var det den första och jag hade inte anmält mig. Hahaha! Fatta vilken mardröm!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar