Leta i den här bloggen

fredag 13 juli 2012

På torsfag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest. Men fredag!!

God morgon fredag!!
Igår var en katastrof i matväg.
Eller det började bra. Frulle och lunch.
Men sen så..
Vi var två nya på jobbet och två ordinarie. Vilket gjorde att det inte flöt som det skulle och man var tvungen att hålla koll på typ allt.
Visst. Jag var säker på att Tompen hade kol på allt men ville ändå ha hans rygg och kollade lite extra så inget viktigt var glömt.
Så middagen blev efter lååång väntan lite kladdkaka och sen en räkwrap.
Var på Spiderman och väl där, 21.30 fick jag äta min wrap.
Visst inga stora utsvävningar men ändå jätte onödiga kcal.
Träningen blev löpning till jobbet på ca 80 min.
Skulle ju vara ledig igår men så hade vi en i gänget som stoppade fingrarna i fritösen så det var bara att jobba.
Nu är keson nere och kaffet snart slut och det ska bli en göttig jogg på vad jag hoppas två timmar och sen spinning 45 men bästa Therese.
Off we goooo se you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar