Leta i den här bloggen

onsdag 4 juli 2012

Madonna är i stan.. Dag 93!

Jag har räknat fel och missade dag 94.. Så idag är det 93.

Då var det morgon.. Onsdag morgon..
Och är jag pigg och utvilad?? Nepp. Inte det minsta.
Låter vi det göra något? Nepp. Inte alls.
Idag köttar jag. Både träning och jobb och imorgon kommer jag ställa klockan för att äta frulle men jääävlar vad jag ska sova!
Kan ju lova att jag kommer vakna tidigt och inte kunna somna om men då är det ju bara att ta sig ut och springa lite så är det avklarat.

När jag vaknade idag var jag så glad att jag är så envis. Att jag vägrar ge upp och att jag faktiskt håller mig vid ganska gott mod.. Visst har jag några svackor men med all rätt i min värld. Men jag tar mig ju upp ur dem och fortsätter.
Jag ligger ju inte och gråter varje dag. Haha!
Bara en i veckan. Haha!
Visst är jag jääävligt bra??!! 

Idag spelar Madonna och vi kommer sitta typ hela dagen.
Och eftersom gårdagen var helvetet på jorden så börjar jag tre steg efter. Tur att jag är schemalagd in en timme tidigare.
Så nu ska jag snöra på mig skorna och ta de lätta stegen ut och springa till gymmet och köra lite styrka och note to self, köpa med mig extra måltidsersättare!
Får inte glömma!!
Hörs om några timmar då.
Och jo! Jag har gått ner 3 hg! Weeee, yajjj, öppna skumpan!
Hahaha! Jaja det är ju något iaf..
Kramis bananis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar