Leta i den här bloggen

lördag 21 juli 2012

God morgon lördagsträning!

God morgon!
Igår blev väl maten kanske inte som önskat men träningen gick bra.
Eller hmmm ja.. Hela veckan har jag brottats med andningen. Igår släppte det. MEN då blev jag kissnödig istället. Och inte den lilla som bara irriterar utan den jobbiga som gör att man inte kan springa!
Den som gör att man måste stanna och hålla sig. Den kom igår. Tur att Mölndals Sjukhus ligger på vägen så jag kunde stanna och lätta på trycket.
Sen körde jag en 45a spinning och sprang sen till jobbet. Räknade ut att det skulle ta nästan lika långtid om inte längre att ta vagnen så det fick bli springa dit.
Så lite mer än 90 min löpning och 45 min hård spinning. Mmmmm gött är det.

Men sen.. Maten en helt annan historia.
Som jag får ta när jag kommer tillbaka efter dagens träning!
See yah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar