Leta i den här bloggen

tisdag 17 juli 2012

Tisdag..

Det är tisdag och fan vad jag har sovit.
Var ute i söndags och jobbade igår så idag har inte en jordbävning kunnat få iväg mig på nån löpning. Vilket var planen..
Jag funderar ju och tänker och undrar lite hur jag ska göra och idag kom jag på det. Jag ska ta det så jävla piano att det är löjligt.
Att gå ner 2 hg/ vecka är en löjligt låg siffra men hellre det är det som händer nu.
Och så ska jag komma ihåg att om man gör det man alltid har gjort, får man samma resultat som man alltid har fått.

Så idag blev det ingen dra-upp-kroppen ur sängen utan ja lät den sova.
Åt frulle och så somnade jag om. Trodde väl lite att jag skulle palla ta mig upp men nu gjorde jag inte det.
Och varför bli arg på det när det finns få många fler tillfällen att träna på denna veckan.
Som ikväll. Combat med Lina och spinning med Cie.
Och imorgon blir det löpning och sen pump med Lina och så en sen ankomst till jobbet.

Och nu ska jag möta upp mamma och Camilla och ta en promenad i Skatås.
Och faktiskt så är ju det oxå motion.. Kanske, kanske just den motion min kropp vill ha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar