Leta i den här bloggen

söndag 1 juli 2012

Lite söndagsgnäll..

Gaaahhh Jag är less trött och börjar få svårt att motivera mig..
Var och spinnade i morses och vägde mig och hur mycket hade hänt?? Jo det ska jag berätta.

Inte ett piss!!!!!

Jag tänker på vad jag äter, jag tränar som en galning och när alla andra blivit karatefulla och äter kebab ligger jag i sängen för jag ska upp och springa morgonen efter.
Det jag offrar för att få en vacker kropp funkar inte.

Tanken har slagit mig både en och fem ggr att nu ger jag upp. Nu lägger jag ner och bara skiter i allt en vecka.
För det känns tröstlöst. Jag vill bara ut och ta en fylla med mina vänner och skita i att jag inte tränar dagen efter men det orättvisa är att medans de som skiter i allt inte går upp ett gram går jag upp 5 kg om jag släpper sargen.
Jag går inte ner som det är nu men vill def inte gå upp.

Så nu kör jag en vecka med noggrann kcal räkning och planering och får jag inte ett minus då, då jaaa. Då får jag fan be om experthjälp.
Så är det.
Jag känner mig fet och ryggen känns blä och magen usch och faaaaan!
Hoppas på att jag skriver av mig lite nu så att jag kan släppa detta och de positiva tankarna får ta plats igen.
Jag vet att har en kondis som inte går av för hackor och jag vet att mina ben har sjukt mycket muskler men det hjälper inte när det inte syns där jag vill att det ska synas.

Nåt jag ska göra nästa vecka är att lämna pulsklockan hemma några dagar. Jag sprang utan igår och vad skönt det var.
Varken den eller runkeeper var med och det var en mer avslappnad löpning. Inget som stressade eller tickade eller sa åt mig att jag låg efter eller före. Bara en skön jogg.
Fram för fler sådana.
Och sen så fram för avfettning!

Är lite inne på att öka träningsmängden men har en känsla att det inte är det som är problemet.
Ska iaf ta mig in i gymmet nu. Är ingen gymmare och är helt lost in space där men muskler gör ju att man förbränner mer i vila.
Så..
löpning, spinning och gym..
Weeeee! Och räkning av kcal.
Vad gör man inte för att få en kropp som en amazon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar