Leta i den här bloggen

torsdag 5 juli 2012

Gaaaaahhhhhhhhhh!

Ok det är fan inte värt det..
Drog jordens fylla igår och nu ligger jag här och är arg!
Det blir ju ingen träning idag för kroppen är sån obalans. Har inte ätit som jag ska eller druckit som jag ska och huvudet snurrar och äh det är bara inte värt det.
Faktiskt. Nu vet jag ju återigen varför jag åker hem när alla andra går vidare.
Varför jag inte blir full.
Jag längtar till imorgon då jag mår bra igen och kan springa och träna och må bra.
Ska nog sova bort dagen som ändå är förstörd.
Det enda jag gjort bra är att jag inte åt en massa skit på fyllan..

Såå ja ingen träning bara bra mat idag. Och en MASSA vatten för att reparera min kropp på bästa sätt.
Jag vet ju att det är många dagar som går åt helvete. Som man inte tänker på. Inte bara idag och igår utan måååånga dagars träning är åt helvete..
Men det är ingen idé att gnälla över det nu.
Gjort är gjort.
Bara att blicka framåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar