Leta i den här bloggen

torsdag 24 januari 2013

Yajjcks!

Torsdagen är här och nu väntar ett Transformer pass. Jag är lika rädd som förra veckan men det är ju bara att göra det.
Ikväll ska jag spinna för Samir och sen på föreläsning. Jonas Colting håller i den på Elexia i Sisjön. 250 kr kostar det men det är det klart värt.
Måste bara komma ihåg att ta med mig mat och block.
Sen kommer förhoppningsvis min Gladiator och kramar på mig.
En fullspäckad ledig dag. Haha!
Och imorgon är fan inte bättre.
Jo!! Måste skriva cv och personligt brev idag oxå..
And off we goooooo!

1 kommentar:

  1. Så härligt att läsa om din lycka!! Hoppas så att det inte är någon bubbla som kommer spricka snart! Våga lita på dig själv och känslan! Njut av kärleken!!!! ;) Låter perfekt att slippa pojkvänsfetman... :)
    Med mig är det bra, äntligen!! Har haft djävulskt ont i svanskotan efter att jag ramlade vid mitt första vuxna försök att åka längdskidor... Det var strax innan jul, har fortfarande lite ont, men inte värre än andra krämpor jag dras med. Ännu mer imponerad av dig, efter det, som klarade Vasan för några år sedan!!! Det går bra med vv, även fast jag "bara" kör hemma. Har varit lite dåligt med träning än, men jag ska nu närmsta veckorna prova på spinning och se om jag klarar det för svanskotan, annars får det fortsätta bli promenader ett tag till, för att senare i vår övergå till "löpning".

    Ha det bra!!
    Kram Madde

    SvaraRadera