Leta i den här bloggen

söndag 13 januari 2013

Dag 15..

Dag 15 är över och jag har nu 85 dagar kvar.
85 hääärliga dagar..
Idag kom Indianerna och jag förstår varför jag varit så sur och lättretlig och tjock denna veckan.
Ni kvinnor vet vad jag menar för ibland ser man en helt annan i spegeln än den man är van vid bara för att det är DEN veckan.
Jaja gött att den inte kom på fre när min blivande pojkvän kommer och dejtar mig.

Idag har jag tränat Combat och Sats Energy. Kroppen gjorde fortfarande ont från gårdagen och var väl inte riktigt återhämtad men va fan. Lite chocker klarar den väl av?
Sen blev det hem och laga mat och bädda rent och rensa ut nattduksbordet.
Och diska.
Nästa veckas utmaningar är:
Dricka vatten!!!!!!!
Diska varje dag.
Rensa ut lite skit/onödiga saker varje dag.
Hmmm jag hade en sak till men den vill inte infinna sig..
Jaja den kommer väl tillbaka..

Nu ska jag sova i den renbäddade sängen. Och drömma om min Gladiator.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar