Leta i den här bloggen

torsdag 3 januari 2013

Inget träningsinlägg alls..

Det är helt sjukt ibland..
Jag är fortfarande ledsen för att HAN inte ville ha mig så som jag ville ha honom. Lyssnar på Melissa Horn på Cirkus och vill bara gråta.
Samtidigt som jag fått kontakt med en astrevlig man som får mig att le och som jag ska äta middag med.
Jag vet att jag lovat mig att aldrig mer vänta på en man för det är ju det jag gjort hela mitt liv.
Jag tror jag började vänta när pappa aldrig hörde av sig och sen dess så nöjer jag mig med att vänta. Och vänta. Och får jag ett enda, litet livstecken så kan jag vänta i månader..

Men jag kan inte stänga dörrarna och vara ensam och bitter. Även om jag är jääävligt bra sällskap så vill jag ju oxå vara två.
Bara det att man inte behöver en ursäkt till att inte jobba extra. För just nu får jag sjukt dåligt samvete om jag säger nej bara för att jag vill träna. Eller bara ligga hemma en dag. Eller ja bara jag säger nej får jag dåligt samvete.
För att jag är bara jag.

Jag vet inte.. Ska jag vänta med att dejta tills jag inte tänker på honom eller ska jag mota bort honom med en annan?
Jag vet att jag tänker för mycket och analyserar men det är bara jag.
Han jag ska träffa på söndag har en kropp som en gladiator. Jääävlar vad stor han är!
Jag kommer se ut som Miss Piggy på solsemester bredvid honom.
Jag kort och tjock och han med en kropp som mmmmmmmmmmm.....

Dag fem är slut och idag var dagen då Fiffi fick ett smycke..
Over and out!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar