Leta i den här bloggen

tisdag 22 januari 2013

Dagens gigantiska minus blev 2500 kcal!

Måndagen började på yogamattan 7.15. Så skönt.. Och Caroline är så bra att man går därifrån lugn och harmonisk och lycklig.
Tydligen ska vi försöka göra det till en stående punkt nu jag och Andréas.
Sen åkte jag hem och frullade. Sov en stund och åkte till Sats Kungsgatan för tt köra ABSolution och Vipr.
Passen var sjukt jobbiga och att vila 2 dagar har inte alls gjort mig starkare.
Sen så hem och äta och vila igen och så tillbaka och köra 2.5 timmar spinning.
900+16000= 2500 kcal på minuskontot. En ganska bra minus dag..

Min fina pojkvän ( har fortfarande svårt att tro på det än skriva det) skulle komma hit idag men fick förhinder så han kommer imorgon istället.. Konstigt att man kan sakna nån så mycket som man knappt känner. Eller att man kan tycka så mycket om nån man knappt känner.
Allt som bara stämmer..
Han älskar träning precis som jag och ska gå på diet nästan som jag så det där med "nya pojkvänsfettman" kommer inte hända. Och båda kommer ha full förståelse för den andres träning eftersom vi inte bara spenderar en timme på gymmet. Utan en två tre och ibland flera ggr om dagen.

Jaja.. Efter en träningjobbig dag är det dax att krama kudden..
Men djupt filosofiska tankar imorgon.
Over and out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar