Leta i den här bloggen

torsdag 3 januari 2013

95 dagar to go!

Då har jag hållit på i 5 dagar utan socker och igår frös jag och energinivån var nere.
Det är väl så det får bli nu när sockret går ur kroppen..
Eftersom jag inte är nån storsupare så är alkoholen inga problem, förutom de ggr när man vill sätta sig och ta ett glas rött... Antingen efter jobbet eller bara över lite skvaller.

Men det är konstigt vad trött man blir. Bara för att man inte tillsätter en massa skit i kroppen.
Jag har 95 dagar kvar men har faktiskt inte räknat ut vilken dag som blir den sista.
Jag är bara glad att vara tillbaka i min göttiga, nyttiga bubbla.
Att min kropp ska få bli sådär smal och stark som den var när jag gick i mål.
Jag kommer vara sjukt snygg i min bikini i sommar och det är där jag kommer lägga focus när motivationen sviktar.

Nu ska jag hitta kraft att åka och träna. Let's pump it up!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar