Leta i den här bloggen

tisdag 8 januari 2013

Då kör vi dag 10!

Vet inte varför men det blev inget bloggande igår...
Tränade Vipr med Meri och hon spöade skiten ur oss.
Sen blev på kvällen körde jag spinning med Samir och så lite street och sen ABSolution.
Gahhhhhh!!!
Det är så jobbigt att man döööör.
Och idag har jag ont i ryggen och magen och lite i rumpan och armarna.
Men skönt är det.
Snart är det PT timme med Therese och så vila och NTC med Meri.
Kroppen jag hade när jag gick i mål på mina 100 ska tillbaka.

Eftersom jag nu ska på dejt med Biffen av biffarna så gäller det att skärpa till sig.
Sen att jag vill vrida huvuden på stranden i sommar, det gör ju att motivationen finns där ganska så bra.
Jag vill inte ha en massa valkar och lår som går ihop och skaver. En sommar utan skav hade varit GRYMT!
Sen vet jag ju inte om det är möjligt med tanke på att jag ät kobent och har väldans stabbiga ben men man kan ju försöka.
Han jag ska dejta och sova med om en vecka, han ska ner till 5% kroppsfett och gå på diet i 5 mån. Varför inte?
Kan han så kan jag.

Det sjuka med den här nya är att han har tatt mitt brustna hjärta och mitt sargade ego och plockat ihop det och börjat klistra... Jag trodde faktiskt inte jag skulle känna så här så fort för någon annan.
Jag har svårt att fatta att han vill ha mig så som jag vill ha honom.
Han bekräftar mig utan att jag måste jobba för det. Det är konstigt och en skön känsla samtidigt.
Han lyssnar och är intresserad av MIG och skulle jag bli deppig så vill han hjälpa mig.. Hur sjukt är inte det??
Jag är van vid att män drar när jag blir ledsen och behöver stöd.
Och det som är ännu sjukare är att jag sa det för att skrämma honom lite för allt detta skrämmer skiten ur mig!
Men han var bara lugn och tyckte jag var dum som inte ville ha honom där då.
Vad har jag gjort för att förtjäna denna mannen med den magiska kroppen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar